onsdag den 4. april 2012

Kort: Kjole tutorial

Som jeg har lovet Lone deler jeg skabelonen til kjolen. Jeg fandt den oprindeligt på pinterest, men har lavet mine egne forbedringer til den, for jeg er lidt symmetri-fanatiker (der var nogle flader der var længere end de andre og gjorde kjolen skæv). Jeg ved ikke hvem der oprindeligt har lavet skabelonen, for hende på pinterest vidste det heller ikke, men jeg vil gerne takke personen for denne fine kjole :)

Sådan kan kjolen komme til at se ud på et kort.



Her har jeg lavet et konfirmationskort, denne gang uden blonde i bunden.

Jeg håber skabelonen er tydelig nok til at I kan bruge den. Det er bare at klippe ud efter den og folde langs de stiplede linjer. Jeg folder den første fra venstre frem, den næste tilbage, tilbage igen, så frem, frem, tilbage tilbage også frem. På den måde kommer de to mellemste store flader til at poppe ud. Men prøv jer frem og se :)

Ha' en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for det. Så må jeg jo prøve at komme igang :)

    SvarSlet
  2. Aih hvor er den fin. Vil du have ulejlighed med at måle "talje", "længden" og hvor meget du bukker det brede læg om ? Mange tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      Målene kommer jo meget an på, i hvilken størrelse du printer skabelonen i.. Jeg har lavet kjolerne i nogle forskellige størrelser, alt efter hvor stort et kort de skal passe til, så der er jeg dig desværre svar skyldig :(

      Slet